loading...

آجیل سلامت

شما صاحب یک وب‌سایت هستید و می‌خواهید مخاطبان را به سمت خود جذب کنید. باید از کلمات کلیدی مناسب استفاده کنید. به یاد داشته باشید که کلمه کلیدی صرفا یک کلمه نیست، گاهی یک عبارت است. باید شما

شهرام فلوری بازدید : 30 چهارشنبه 20 مهر 1401 نظرات (0)

شما صاحب یک وب‌سایت هستید و می‌خواهید مخاطبان را به سمت خود جذب کنید. باید از کلمات کلیدی مناسب استفاده کنید. به یاد داشته باشید که کلمه کلیدی صرفا یک کلمه نیست، گاهی یک عبارت است. باید شما محتوای مناسب را به گونه‌ای دسته‌بندی کنید که در هر محتوا یک کلمه کلیدی مناسب را داشته باشید و با مجموعه‌ای از کلمات کلیدی مختلف، صفحات متفاوتی را بسازید تا بتوانید هر جستجویی از وب را به سمت خود جذب کنید.

ما در این مطلب، راه‌های پیدا کردن کلمه کلیدی برای سایت را به شما آموزش می‌دهیم پس با ما همراه باشید.

پیشنهادات گوگل را مورد توجه قرار دهید

یکی از بهترین و مورد توجه‌ترین منابع برای پیدا کردن کلمات کلیدی و استارت فرآیند سئو در مشهد، پیشنهادات گوگل است. شما کلمه مورد نظر خود را در گوگل سرچ کنید تا بتوانید بهترین و مناسب‌ترین کلمات مرتبط با آن را از گوگل دریافت کنید. هدف گوگل کمک به کاربر برای یافتن جواب سوال خود است. وقتی کلمه یا عبارتی بسیار تکرار شود، گوگل آن را به شما پیشنهاد می‌دهد؛ پس این کلمه ارزش آن را دارد که به یکی از محتواهای سایت شما تبدیل شود.

کلمات کلیدی

می‌دانید که گوگل معیارهای مختلفی را می‌سنجد تا محتوای مناسب را به کاربران نشان دهد و تجربه کاربری خوبی را برای آنان فراهم کند. یکی از معیارها، تعداد جستجوی زیاد کاربران است تا آن کلمه را جزو کلمه پیشنهادی در نظر بگیرد و به کاربران دیگر نیز نشان دهد. البته نکات دیگری نیز باید مورد توجه قرار بگیرند که اگر شما با یک آژانس دیجیتال مارکتینگ در مشهد کار می‌کنید، مطمئن باشید که این نکات را رعایت خواهند کرد.

جستجوهای مرتبط گوگل

با شروع به نوشتن حرف‌ها، گوگل شروع به پیشنهاد دادن کلمات و عبارات مختلف می‌کند و با فشردن اینتر نتایج جستجو در کسری از ثانیه به کاربر نشان داده می‌شود. در انتهای همان صفحه، گوگل پیشنهاداتی را به شما می‌دهد تا عبارت‌های مناسب دیگری را که مرتبط با جستجوی شما هستند، به کاربر نشان دهد و تجربه حضور او در اینترنت را بهتر نماید.

پس این عبارات برای شما به عنوان صاحب یک سایت، راهنمای مناسبی هستند تا محتوای سایت خود را کامل کنید و با کامل‌تر کردن سایت خود، کاربران بیشتری را جذب نمایید.

از ابزارهای متفاوت برای یافتن کلمات کلیدی کمک بگیرید

برای یافتن کلمات کلیدی بیشتر و پیشنهادات دیگر، می‌توانید از ابزارهایی که برای این منظور ساخته شده‌اند، استفاده کنید؛ البته اگر از نظر زمانی و منابع محدودیت ندارید، این گونه هیچ چیزی را جا نمی‌اندازید. چرا پیشنهاد می‌شود که از منابع مختلف کمک بگیرید؟ زیرا هر کدام روی بخشی از اطلاعات تمرکز دارند.

یکی از این ابزارها، گوگل کیورد پلنر است که در یک پست جداگانه آموزش پیدا کردن کلمات کلیدی به کمک آن را به شما داده‌ایم؛ این ابزار به شما کمک می‌کند تا محبوبیت کلمات مختلف را در بین کاربران بررسی نمایید. شما می‌توانید از ابزارهای دیگری نیز به عنوان منابع پیدا کردن کلمات کلیدی استفاده نمایید:

کیورد تولز: یک ابزار رایگان و قدرتمند است که به شما کمک می‌کند تا کلمات کلیدی طولانی اما پر استفاده را پیدا کنید و برای آن‌ها محتوا بنویسید زیرا این کلمات کلیدی از یك سو، نرخ تبدیل بالایی دارند یعنی احتمال مشتری شدن كاربرانی كه آن را جستجو می‌كنند، بیشتر است و از سوی دیگر، رقابت بر سر آن‌ها كمتر است یعنی به خاطر جستجوی كمتر كاربران، تعداد سایت‌هایی كه برای آن‌ها مطلب می‌نویسند، كم است.

گوگل ترندز: این ابزار به شما كمك می‌كند تا بدانید در هر زبان و منطقه‌ای مردم چه چیزی را بیشتر جستجو می‌كنند و از چه كلمات كلیدی استفاده می‌نمایند.

شبكه‌های اجتماعی: شبكه‌های اجتماعی كاربران زیادی را دارند و همین مسئله به شما كمك می‌كند تا كلماتی را به كمك آن‌ها پیدا كنید كه مخاطب زیادی داشته و ارزشمند باشند؛ این كلمات را از بخش پیشنهادهای این شبكه‌ها پیدا خواهید كرد.

از ابزارهای آنالیز و آمارگیر كمك بگیرید

ابزارهایی مثل گوگل آنالیتیكس به شما كمك می‎‌‌كنند تا اطلاعات مختلفی را دریافت كنید مثل كانال‌های ورود كاربران به سایت، نرخ تبدیل كاربر به مشتری، تحلیل رفتار و… . این ابزارها به شما اطلاعاتی را می‌دهند كه به كمك آن‌ها می‌توانید به این موضوع پی ببرید كه بیشتر كاربران از طریق چه كلید واژه‌ای به سایت شما وارد می‌شوند و سعی كنید با كلمات كلیدی مشابه و مرتبط سایت خود را بهتر كنید و كاربران بیشتری را به سمت خود جذب نمایید.

افزونه‌هایی نیز وجود دارند که اگر آن‌ها را نصب کنید، می‌توانید آمار خوبی را دریافت نمایید. برای استفاده از این ابزارها می‌توانید نصب آن‌ها را در خدمات طراحی سایت در مشهد قرار دهید چراکه در این زمینه قرار دارند.

گزارش تبلیغات را بررسی نمایید

این مورد زمانی به كار می‌آید كه شما از تبلیغات كلیكی گوگل ادز استفاده نمایید. هنگامی كه از این تبلیغات استفاده كردید، فراموش نكنید كه باید آن را تحلیل نمایید تا به بهبود وضع سایت خود كمك كنید. این گزارش‌ها به شما اطلاعاتی از نرخ كلیك و عبارت‌های ارجاع شده می‌دهند كه بسیار قابل اتكا هستند. این تعداد كلیك به شما كمك می‌كنند تا كلمات كلیدی بهتری را انتخاب نمایید و تیترهای بهتری را برای مطالب خود در نظر بگیرید.

کلمات کلیدی

می‌توانید از سایت‌های پرسش و پاسخ استفاده كنید

سایت‌هایی وجود دارند كه مردم در آن سوالات خود را می‌پرسند و كاربران دیگری نیز به سوالات مردم جواب می‌دهند. گاهی از این پرسش و پاسخ‌ها می‌توان یك عبارت مناسب را پیدا كرد كه با سایت‌تان تناسب داشته باشد و از سوی دیگر، برای گوگل و كاربران ارزشمند باشد. می‌توانید برای این كلمات كلیدی، مطلب نوشته و بخشی از كاربران را به خود جذب كنید.

از ویكی‌پدیا كمك بگیرید

ویكی‌پدیا به مرجعی برای تعداد زیادی از كاربران تبدیل شده و مخاطبان زیادی را توانسته جذب كند. شما می‌توانید شیوه نوشتن تیترها، توضیخات و سرتیترهای آن را بررسی كنید تا كلمات كلیدی بهتری را برای سایت خود بنویسید.

سایت‌های رقیب خود را زیر نظر بگیرید

شما باید بتوانید به عنوان یك مرجع در موضوع سایت خود ظاهر شوید و از بقیه سایت‌ها بهتر باشید تا بتوانید اولین نتیجه گوگل باشید؛ برای این كار، بررسی سایت‌های رقیب شما مهم است. كامل بودن همواره به بهتر بودن كمك می‌كند

سخن پایانی

مهم‌ترین مرجعی كه كاربران را به سایت شما هدایت می‌كند، كلمات كلیدی است كه در نوشتن محتوای خود از آن استفاده كرده‌اید. برای پیدا كردن كلمات كلیدی مراجع مختلفی وجود دارد كه ما در این مطلب، چند مورد را به شما معرفی كردیم. در همه روش‌ها، گوگل مرجع است و شما نیز می‌توانید پیشنهادها و مطالب مرتبط او را در نظر داشته باشید و به كمك آن‌ها مطالب سایت خود را تكمیل كنید. راستی شما از چه روشی برای پیدا كردن كلمات كلیدی استفاده می‌كنید؟

منبع

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 197
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 62
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 131
  • بازدید ماه : 611
  • بازدید سال : 4,635
  • بازدید کلی : 15,029