loading...

آجیل سلامت

 مسافرت به کيش مي‌تواند يکي از بهترين خاطرات را براي ما بسازد. در حالت کلي مسافرت يکي از موضوعات مورد علاقه تمامي افراد است حالا اگر مقصد کيش باشد، هيجان و جذابيت بيشتري به وجود خو

شهرام فلوری بازدید : 26 یکشنبه 27 شهریور 1401 نظرات (0)

 مسافرت به کيش مي‌تواند يکي از بهترين خاطرات را براي ما بسازد. در حالت کلي مسافرت يکي از موضوعات مورد علاقه تمامي افراد است حالا اگر مقصد کيش باشد، هيجان و جذابيت بيشتري به وجود خواهد آمد.

شايد شما در رابطه با تفريحاتي که در کيش وجود دارد، اطلاعات کاملي نداشته باشيد و حتي با يک برنامه ريزي نامناسب نتوانيم در زمان تعين شده از تمامي آن‌ها استفاده کنيم. به همين دليل است که رزرو تور کيش از تهران به يکي از بهترين گزينه‌ها تبديل مي‌شود.

يکي از قسمت‌هاي جالب اين سفر خريد کردن است. در کيش عموما قيمت اجناس نسبت به جاهاي ديگر کمتر است و اين باعث مي‌شود که خريد کردن در کيش مهم شود. حتي برخي از افراد اجناس فروشگاه خود را از کيش مي‌خرند تا هزينه کمتري را پرداخت کنند.

خريد لباس در کيش?

حالا نکته مهمي که وجود دارد اين است که چطور بايد در کيش خريد کرد؟ طبيعتا در اين جزيره هم مانند ساير شهرها، بايد بهترين مغازه‌ها و مراکز فروش را با منسب‌ترين قيمت‌ها را بشناسيم تا به بهترين شکل عمل کنيم.

حتما الان به اين فکر نمي‌کنيد که اطلاعات شما کم است و شايد نتوانيد بهترين خريد را انجام دهيد. اصلا نياز نيست نگران باشيد. ما در اين مطلب راهنماي جامعي در رابطه با خريد از جزيره کيش در اختيار شما قرار مي‌دهيم.

چگونه بهترين پوشاک را از کيش بخريم؟

حتما شما هم شاهد اين مکالمه بوديد که همه افراد به کسي که قصد سفر به کيش را دارد سفارش مي‌کنند تا براي او هم خريد کند و لباس‌هاي خوب و ارزان با خود بياورد. به نظر شما دليل اين کار چيست؟

تعداد زيادي پاشاژ و مرکز خريد در کيش وجود دارد که يکي از دلايل افزايش فروش تور کيش از شيراز مي‌باشند. اين مراکز خريد به قدري داراي تنوع هستند که شما مي‌توانيد هر نوع لباس و پوشاکي که مي‌خواهيد را با کمترين قيمت تهيه کنيد.

علاوه بر تمامي اين موارد ساير جذابيت‌هاي مراکز خريد جزيره زيباي کيش باعث مي‌شود تا خريدي دل چسب و فراموش نشدني داشته باشيد. حتي ممکن است برخي از افراد تنها براي ديدن ظاهر پاساژها به آنجا بروند و قصد گردش داشته باشند.

شما هر برندي که بخواهيد را مي‌توانيد در کيش پيدا کنيد و باکيفيت‌ترين لباس‌ها را بخريد.

راهنماي خريد خوراکي در جزيره کيش

همانطور که از ابتدا به اين موضوع اشاره مي‌کنيم، قيمت تمامي اجناس در کيش مناسب‌تر است و خوراکي‌ها نيز از اين قائده مستثني نمي‎باشند. بهترين و مرغوب‌ترين قهوه، شکلات، کاکائو و ... را فقط مي‌توانيد در کيش پيدا کنيد و اين موضوع باعث شده تا بيشتر کافه داران اين موارد را از کيش تهيه کنند.

البته لازم به ذکر است که شما شايد بتوانيد اين کيفيت بالا را در جاي ديگري نيز پيدا کنيد ولي قطعا نمي‌توانيد با چنين قيمتي آن را بخريد چراکه در حالت کلي قيمت خوراکي‌هاي خارجي و مرغوب در کيش واقعا مناسب است.

مورد بعدي که مي‌توانيم به آن اشاره کنيم ادويه است. از همان زماني که کاروان‌هاي عربي و هندي به اين جزيره وارد شدند، کاشت ادويه رواج پيدا کرد و حال مي‌توانيد مرغوب‌ترين و خوش عطرترين آن‌ها را در جزيره کيش پيدا کنيد.

صنايع دستي کيش کدام‌اند؟

يکي از رسم‌هايي که از گذشته وجود داشته اين بود که فردي که به مسافرت مي‌رود، معمولا، چيزهايي را به عنوان سوغاتي براي سايرين به همراه مياورد. خب صنايع دستي يکي از بهترين گزينه‌ها براي سوغاتي است. حتي اگر قصد خريد سوغاتي را نداريد، مي‌توانيد با آن‌ها آشنا شويد و براي خود خريداري نماييد.

کيش صنايع دستي جذابي دارد و افرادي که از تور کيش از اهواز استفاده مي‌کنند، علاقه زيادي به آن‌ها دارند. در ادامه اين صنايع دستي را معرفي خواهيم کرد.

باتوجه به ذوق و هنر مردم جزيره کيش صنايع دستي اين جزيره به عنوان زيباترين موارد شناخته مي‌شوند. گليم سوزني کيش را مي‌توان به عنوان اولين مورد معرفي کرد. انواع سبدها با اندازه‌هاي متنوع و پارچه‌هاي گلابتون با رنگ‌ها و طرح‌هاي مختلف را با همين روش توليد کرده و زيباترين صنايع را به وجود مي‌آورند.

مورد بعدي پادر شب است. يکي از پرطرفدارترين سوغاتي‌هاي کيش چادر شب است که مردم محلي آن را روي دار مي‌بافند و به گردشگران ارائه مي‌کنند. اين چادرها کاربردهاي زيادي دارند که هرکسي بسته به اينکه چه نيازي داشته باشد، از آن استفاده خواهد کرد. براي مثال مي‌توانيد به عنوان روميزي زيبا يا روانداز مناسب و جذاب براي شب‌هاي تابستاني از آن استفاده کنيد.

بوريا يا انوع حصير گزينه بعدي است که به عنوان صنايع دستي کيش به آن اشاره خواهيم کرد. اين حصرها از الياف گياهي درخت خرما بافته شده در نهايت به عنوان ماده اوليه براي ساخت ساير محصولات از آن‌ها استفاده مي‌شود.

مورد آخري که به آن اشاره خواهيم کرد زدن طرح با حنا روي دست گردشگران است. حتما تا کنون طرح‌هاي زيبا و جذابي که بانوان اين جزيره با حنا روي دستان خود مي‌زنند را ديده‌ايد. آن‌ها از اين طرح‌ها استفاده مي‌کنند تا يادگاري قشنگي براي گردشگران با جا بگذارند.

خريد لوازم برقي در کيش چگونه است؟

يکي از محصولاتي که خريد آن در کيش مرسوم است، لوازم برقي مي‌باشد. شما مي‌توانيد انواع مارک‌هاي داخلي يا خارجي را در اين جزيره پيدا کنيد و از ضمانت نامه و خدمات پس از فروش آن به بهترين شکل ممکن استفاده نماييد. حتما مي‌دانيد که اين خدمات چه قدر اهميت دارد و مي‌تواند به شما کمک کند.

يک نکته فوق مهم اينجا وجود دارد. همناطور که مي‌دانيد لوازم برقي معمولا هزينه‌اي براي گمرک دارند که در نهايت توسط خريدار پرداخت مي‌شود ولي اين لوازم در کيش از معافيت گمرکي برخوردارند و به همين دليل قيمت پايين‌تري دارند. حتما قبل از اينکه به کيش سفر کنيد قيمت لوازم مورد نياز خود را بپرسيد و با مقايسه قيمت‌ها متوجه اختلاف شويد.

به همين دليل است که تعداد زيادي از تازه عروس و دامادها براي خريد وسايل جهيزيه خود به کيش رفته و با قيمت بسيار کمتري آن‌ها را تهيه مي‌کنند. فقط بايد به اين نکته توجه کنيد که برند مورد نظر در شهر شما نمايندگي داشته باشد تا در صورت بروز مشکل احتمالي بتوانيد از خدمات آن استفاده کنيد.

نتيجه‌گيري

ما در راهنماي خريد از جزيره کيش شما را با تمامي مواردي که مي‌توانيد از اين جزيره خريداري نماييد آشنا کرديم و تا حد امکان نکات مهم و ضروري را بيان نموديم. نهايتا بايد گفت که شما مي‌توانيد هرگونه محصولي که مدنظر داريد را از اين جزيره تهيه نماييد و بهترين سفر را داشته باشيد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 197
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 62
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 129
  • بازدید ماه : 609
  • بازدید سال : 4,633
  • بازدید کلی : 15,027